תיאור
חומר: זכוכית
גבהים: 8.5 ס"מ, 14 ס"מ ו- 16 ס"מ.
הוראות טיפול וניקיון:
לניקוי במטלית לחה בלבד.
₪19.90 – ₪24.90
פמוט STYLISH זכוכית אפור מעושן בעיצוב אופנתי קלאסי בגבהים שונים, שיוסיפו אמירה בכל פינה בבית.
ניתן לשחק עם הורסטיליות של הפמוט בשילוב גבהים ליצירת מראה עיצובי וייחודי!
פריט הכרחי לכל חובבי הנרות והסטייל שמחפשים טאצ’ עיצובי בחלל.
מגיע בשלושה גבהים: 8.5 ס"מ, 14 ס"מ ו- 16 ס"מ.
חומר: זכוכית
גבהים: 8.5 ס"מ, 14 ס"מ ו- 16 ס"מ.
הוראות טיפול וניקיון:
לניקוי במטלית לחה בלבד.
זמן אספקה
משלוח עד הבית – בין 3-5 ימי עסקים.*
איסוף מנקודת חלוקה/לוקרים איזי פוינט – בין 5-7 ימי עסקים.*
איסוף עצמי ממחסני החברה באשדוד – 1 ימי עסקים.*
* ימי האספקה מתחילים להיספר מיום העסקים הבא ולאחר אישור חברת האשראי, למזמינים עד השעה 10:30.
*״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל אינם עובדים.
בתקופות של מבצעים מיוחדים באתר ,חגים, החודשים נובמבר-דצמבר ואירועים מיוחדים זמני האספקה עלולים להתעכב מעבר לימי האספקה המצוינים.
**הזמנות שבוצעו לאחר השעה 10:30, יועברו לטיפול ביום העסקים הבא.
*משלוחים שמידות המארז שלהם עולה על 25/25/25 (אורך/רוחב/גובה) ומשקל של 7 ק"ג ניתן לשלוח באמצעות שליח עד הבית בלבד.
**בהזמנת מספר פריטים גדולים ייתכן ולא נוכל לארוז במשלוח אחד.
בהזמנת פריטים שבירים יש לבחור באפשרות שליח עד הבית על מנת להימנע משברים ו/או נזקים. לא תינתן אחריות למצב המוצרים בשילוח לנקודת חלוקה/לוקרים איזי פוינט.
"חברת שילוח" – חברת משלוחים חיצונית.
*עקב המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים באספקה ליישובים מרוחקים, לרשימת היישובים מרוחקים לחצו כאן.
משלוחים מתבצעים באמצעות:
– איסוף מאשדוד בתיאום בלבד – חינם!
– איסוף מנקודת חלוקה איזי פוינט בעלות של 16.90 ש"ח. הזמנות מעל 299 ש"ח – איסוף חינם!
– שליח עד הבית בעלות 29.90 ש"ח. הזמנות מעל 399 ש"ח – משלוח עד הבית חינם!
במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה איתו מראש,
ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תיאום מול שירות הלקוחות ותשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
המלאי באתר מתעדכן מעת לעת, לכן ייתכנו מצבים בהם יהיו חוסרים במלאי. ככל שבוצעה רכישה והמלאי אזל, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר והלקוח יזוכה בחשבונו.
האתר אינו אחראי על עיכובים של חברת השילוח ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות, לרבות אך לא רק תקלות במערכת המחשב ו/או הטלפון ו/או שירות הדוא"ל.
מדיניות החזר, שינוי וביטול הזמנות:
החלפה או החזרה של פריטים שהוזמנו באתר מתאפשרת תוך 14 ימים יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה, באמצעות תיאום שליח בלבד ובעלות חד פעמית של 25 ש"ח. למעט פריטים אשר צוין מפורשות כי לא ניתן להחזירם או להחליפם בעמוד המוצר.
במידה וההחלפה/ההחזרה, השינוי ו/או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
הפריטים יוחזרו באריזתם המקורית שלמים וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ומבלי שנעשה בהם שימוש.
לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנפגם כתוצאה משימוש לא נכון במוצר או אחסון לא נכון של המוצר.
זמן הטיפול בהחזרות הינו עד 10 ימי עסקים מיום קבלת המוצר שהוחזר. בסיום הטיפול תישלח אל הלקוח הודעת דוא"ל. על הלקוח לוודא קבלת דוא"ל בנוגע להחזרת המוצר.
ככל וסכום ההזמנה המקורי יופחת לסכום הנמוך מ-199 ש"ח או 299 ש"ח בהתאמה, בעקבות החזרת מוצרים, האתר ינכה 35 ש"ח עבור דמי משלוח מסכום ההחזר הכספי לו יהיה זכאי הלקוח.
ביטול הזמנה:
במידה והלקוח ביקש לבטל את ההזמנה כאשר המוצר כבר נשלח ללקוח , יחויב הלקוח בדמי טיפול בסך 45 ש"ח בגין החזרת המשלוח.
ביטול עסקה לרכישת מוצרים שנעשתה במבצע, לדוגמה, רכישת מוצר אחד וקבלת השני במתנה, או רכישה בסכום מסוים ותשלום סכום נמוך יותר, אפשרי בתנאי שהצרכן החזיר את כלל המוצרים שנרכשו במבצע – כלומר את המוצר שעבורו שילם ואת ההטבות הנלוות. ביטול העסקה כאמור יתבצע בכפוף להוראות ביטול עסקה המצוינות לעיל.
דקורוז רשאית לבטל עסקה במלואה או בחלקה במקרה שנפלה טעות , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר, ובמקרה של כוח עליון, פעולת איבה/טרור/מלחמה אשר ימנע את
משלוח הסחורה באופן תקין.
כפוף לשינויים שיעודכנו באתר.
באפשרותכם לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי חוץ מכרטיסי דיירקט מבית ישראכרט.
כמו כן, מכבדים ביט, Apple Pay ו- Google Pay.
*לא ניתן לשלם במזומן/במענה הטלפוני.
המטרה שלנו היא שתקבלו תמיד מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר, עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם,
עליכם לפנות אלינו תוך 24 שעות מרגע קבלת ההזמנה לשירות הלקוחות שלנו במייל לכתובת: customers.service@decoroz.co.il
בצירוף תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.