דקורוז הוא אתר עיצוב הבית המוביל בישראל הפונה לאוהבי העיצוב המודרני עם נגיעות של בית חם.
הייחודיות של דקורוז היא במוצרים איכותיים במחירים הוגנים! המוטו שלנו הוא – "לעצב את הבית בלי לשבור קופת חיסכון".
חנות האונליין של דקורוז הוקמה על מנת לתת מענה לכל אותם לקוחות אשר מעוניינים לעצב ולאבזר את ביתם במוצרים איכותיים ובתקציב הוגן ושפוי.
הביטחון שלך הוא בראש מעיינינו!
האתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים.
כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.
לא אינך חייב.ת לפתוח חשבון כדי לבצע הזמנה. אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלך למהנה, קל ונוח יותר.
כמשתמשים רשומים ניתן לשמור פריטים אהובים, כתובות שלכם למשלוח, לעקוב אחר היסטוריית הזמנות, לבצע החלפה/החזרה ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.
כדי לבצע הזמנה יש להתחבר לאתר בלחיצה על הכפתור "התחברות" בפינה הימנית העליונה של המסך.
לאחר מכן תתבקשו להקליד את שם משתמש והסיסמא שכבר יצרתם, להירשם כמשתמש חדש או להתחבר באמצעות חשבון גוגל/פייסבוק או לבצע קניה כאורח.
מצאתם את הפריט שאתם מעוניינים לקנות? הוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור "הוספה לסל".
כדי להמשיך אל עבר הקופה עברו לסל הקניות שלכם בלחיצה על האייקון בקצה העליון השמאלי של המסך, שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם.
לתשלום, לחצו על הכפתור "מעבר לתשלום". במסך התשלום, עליכם להכניס את כתובת המשלוח, למלא את פרטי אמצעי התשלום שלכם ולבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליכם: משלוח עם שליח עד הבית או איסוף בנק' איסוף. לאחר מילוי כל הפרטים לחצו על כפתור "בצע תשלום" והמשלוח בדרך אליכם.
התשלום עבור רכישה באתר יעשה באמצעות כרטיס אשראי, ביט, גוגל פיי או אפל פיי.
את סטטוס ההזמנה שלכם ניתן לבדוק ב"מעקב אחר הזמנות" באזור האישי או באמצעות לחיצה על הקישור הבא.
זמן האספקה של המוצרים עם שליח הוא עד 5 ימי עסקים*, לפעמים גם קודם 😉
*ייתכנו עיכובים באספקה ליישובים מרוחקים, לרשימת היישובים מרוחקים לחצו כאן.
מכיוון שאנחנו מתחילים את אריזת הפריטים שהזמנתם באופן מיידי, במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שרות הלקוחות שלנו.
במידה ואתם מזמינים בשעות הלילה ורוצים לבטל את ההזמנה, כתבו לנו מייל, המייל יענה על ידי שרות הלקוחות שלנו במהלך שעות הבוקר למחרת.
שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30 עד 18:30 דרך כפתור הווטסאפ באתר או באמצעות מייל customers.service@decoroz.co.il.
את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באזור האישי באתר דרך החשבון שלי > פרטי חשבון, או באמצעות לחיצה על 'איפוס סיסמה' בהתחברות לאתר.
לאחר מכן תתבקשו למלא את שם המשתמש או המייל איתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.
את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.
לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.
במקרה והתשלום על העסקה בוצע באמצעות תווי קניה, שובר מתנה, או כרטיס מגנטי נטען – לא ניתן לבטל את העסקה.
מותר לכם לשנות את דעתכם.
לרשותכם 14 ימים מיום קבלת המוצר/ איסוף המוצר להחזרת המוצר וקבלת החזר כספי, וזאת בהתאם לתנאים הבאים:
צרכן רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצר שסיווגו ציוד לבית ולגן אם התקיימו כל התנאים הבאים:
1. מחיר המוצר גבוה מ – 50 ₪.
2. ביטול העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
3. לא נעשה במוצר שימוש.
ניתן לבצע החזרת מוצר באמצעות משלוח הודעה לשירות הלקוחות customers.service@decoroz.co.il.
החזרת מוצרים שבירים ניתנת לביצוע באמצעות דואר שליחים או החזרתם ישירות למחסננו בתיאום מראש בלבד!
חשוב לציין כי דקורוז מחליפה או מזכה רק מוצרים שמגיעים שלמים וללא כל פגם. יש לארוז את המוצרים להחזרה בקרטון בצורה בטוחה.
זיכוי יבתצע בפועל רק לאחר קבלת המוצרים חזרה ווידוא כי הגיעו תקינים וללא פגם.
– זמן הטיפול בהחזרות הוא עד 10 ימי עסקים מיום קבלת המוצרים. בסיום הטיפול יישלח מייל.
– במקרה של החזרת פריטים המפחית את סכום ההזמנה המקורית מתחת ל-299 ש"ח, קרי הסכום המזכה במשלוח חינם, אזי תקזז החברה 35 ש"ח מסכום ההחזר הכספי ללקוח וזאת בעבור עלות המשלוח המקורית שסבסדה החברה.
– שימו לב: החזרות שלא תתקבלנה אצלנו תוך 14 יום לא תזוכנה.
בהנחה כי ניתן לבטל את העסקה על פי התקנות, ביטול עסקה לרכישת מוצר אחד והשני במתנה אפשרי בתנאי שאתם מחזירים את שני המוצרים – כלומר את המוצר שעבורו שילמתם ואת ההטבות הנלוות (במקרה זה, המוצר החינם שקיבלתם).
אנו מעמידים לרשות קהל לקוחותינו, את האפשרות להסיר עצמם מקבלת הדיוור שנשלח על ידנו בכל רגע נתון!
באמצעות פניה אל שירות הלקוחות של החברה בכתובת Customers.service@decoroz.co.il או על ידי הקלקה על 'הסרה' בתחתית המייל שקיבלתם.